ya benim dediğim şununla alakalıydı

hikaye (7) kaybeden (6) yalnızlık (3) şarkı (3) Infector of Souls (2) Terror's End (2) dans (2) dükkan (2) esnaf (2) kadın (2) konser (2) madde bağımlılığı (2) mahalle maçı (2) mesela (2) mesene (2) odun (2) oyun (2) performans (2) sokak (2) video (2) yalnızlar (2) yollar (2) 1954 (1) Akara (1) CAIRN (1) Diablo (1) Federal Almanya (1) Grand Vizier of Chaos (1) Hellforge Hammer (1) Lord De Seis (1) Mephisto (1) Soulstone (1) ah muhsin ünlü (1) akustik (1) akşamlar (1) alexi murdoch (1) anahtar (1) askerlik (1) aydınlık (1) aylin (1) ayna (1) balkon (1) bayram (1) bek (1) ben (1) cenk (1) chungking express (1) coldplay (1) davul (1) denizkızları (1) despot köşeler (1) discman (1) doktor (1) durak (1) e (1) earl's court (1) emin olmak (1) erkek (1) eski şehir (1) farinelli (1) faye wong (1) fikr-i sabit (1) futbol (1) gece geçtiğimiz şehir (1) gitar (1) göklere (1) havlar (1) hayat (1) hayatta nasıl başarılı olunur (1) hayır (1) hırs (1) ikircikli ovaller (1) ilker kılıçer (1) ilyas başsoy (1) insan (1) isim-şehir (1) istanbul (1) iyilik güzellik (1) işler (1) k. (1) kaybeden tribi (1) kaybedenler kulübü (1) kelimeler (1) kendini kaybetmek (1) kesmeşeker (1) kişiliğin gücü (1) kulaklıklar (1) kupa (1) köpekler (1) kış (1) kış çocukları (1) let down (1) liderliğin sırları (1) lizarazu (1) marka (1) mağlup (1) müzik (1) nihilizm (1) orange sky (1) pantomim (1) pink floyd (1) pulse (1) renk (1) rio (1) rüyalar (1) sahil (1) shiver (1) sinek (1) sokak çocuğu (1) sol bek (1) su (1) söyleşi (1) söz (1) sığamıyorum (1) talcid (1) telefon (1) uçarım (1) vicdani ret (1) vinyl (1) yalnızlık notları (1) yellow (1) yerlere (1) yıldızlar (1) zaman (1) çin (1) İsviçre (1) ışık (1) şehirlerden bir şehir (1) 王菲-光之翼 (1)

İzleyiciler

Blogger tarafından desteklenmektedir.

şu kadar bu kadar

23 Nisan 2011 Cumartesi
.

bizi bir araya getiren kesmeşeker art arda konserler veriyor.. bunlardan sadece birinde ilyas, sercan ve cihan beraberdi.. peki sonra neler oldu?

ilyas konser sabahı bir daha görünmemek üzere şehirlerden bir şehirde trene bindi..
sercan bir görünüp bir kayboldu.. kendisini şarkılarından tanıyorum.. yeşil duvarların önünde söylemişliğimiz var onun çaldığını..

cihan epey sonra döndü ve yazıyor şimdi bu duvara..
peki herkes okuyabiliyor mu? yasak mı değil mi bilmiyor.. diyenes ayarlarıyla mı alakalı varlığımız?..
hiç bir bilgisi yok.

konserleri izliyorum. merak etmeyin çocuklar hep aynı şarkılar çalıyor..
eskişehre niyetim var. mayısta. antalya'ya daha bi niyetliyim. keşke yakın olsak.. tren gelse. zaman gelse..


aksatmayalım.. sevgilerimle.. mutlu cihan.

.

4 yorum:

ziabbs dedi ki...

ülke gündemi yoğun; ygs, seçim, ysk, 1 mayıs, toplatılan basılmamış kitaplar, tamamlanmadan yıkılmaya çalışılan heykeller...
kesmeşeker'in gündemi de öyle. yılların sessizliğine inat niteliğinde. tayfa şaşkın. hangi birinde olacağına şaşıyor, hepsinde olmayı istemesine rağmen. ama iş, güç, işte...
konser sabahı sercan'ın telefonuyla gelmemeye karar verilen bir durumda tayfa ile sohbet, muhabbet için düştü yollara ilyas. sonrası dönmesi gerekti, duramadı, ama gözü arkada kaldı...
işlerin yoğunluğu antalya'daki yalnızlığıyla birleşince bir kaçış arıyordu sercan, -savunma derinliği de biraz o yalnızlığa çare değil miydi zaten? :) - ve işte kadıköy'deydi...
mutlucihan, sahi mutlucihan. o da istanbullu olmuş, ayağını atsa kadıköy'de, taksim'de... tahminlere göre akşam itü için hazırlık yapıyormuş, mahmut'ta eklenirmiş ona... :)

ilyas unutmuş duvarın varlığını. hatırladığı iyi olmuş. burada cenk taner'in eskişehir'de bir konser düşüncesinin eyleme geçmesini bekliyor, trenlere bilinsin, gelinsin, içilsin, sohbet edilsin istiyor. çok misafirpervermiş, iyi pilav ve tavuk sote yapıyormuş... :)

sevgiyle...

yavuzy dedi ki...

nedir konserlerin şarkı listesi? dersimizi çalışıp gidelim...

sercan candemir dedi ki...

Kesmeşeker'in 20.yılı ile rahat yıllarımız zaman olarak uyuşamadı maalesef. Oysa birkaç sene evvel öyle miydi..
Cihan ve Mahmut ile beraber Ankara'ya gelmiştik. İlyas ile de orada tanışmıştık. Konser çıkışından otobüslere kadar olan bir yolculuk. Ne güzeldi muhabbet.

Sonrasında Cihan ve Mahmut ayrılıp gittiler İstanbul'a sırayla. Ben kaldım güneylerde bir yerde gene. İlyas da toplandı Eskişehir yolunu tuttu. Günler çalışarak geçiyor genelde. Beraber olabilmeyi çok istiyorum oysa. Uzaklıkları belki bastırır, yanyana yaptığımız muhabbetlerin yerini tutmasa da bir "savunma bloku" oluşturalım dedim. Derinlik tamamen bu adamların(kendimi de katayım) şahsına münhasır.

Ama ne güzeldi. Karga'daki konserden önce Zincir'de geçirdiğimiz zaman. Bu adamlarla yapılan muhabbet her geçen yalnız günün acısını artırıyor. İlerisi için tahmin yürütmek güç. Fakat çok ömrüm kalmadığını hissediyorum güneyde. Oksijene ihtiyaç mevzubahis. Bu adamların yanında nefes alabiliyorum ben. Hepinizi seviyorum. Arıyorum. Uzak kalmayalım. Tesirinde olalım istiyorum, kimsenin farkında olmadığı bu farkındalığın her daim.

selamlar/sevgiler..

sercan candemir dedi ki...

Ankara konseri öncesinde Yavuz misafir etmişti. Kahve içmiştik. O Ankara'da kaldı. Otobüslere kadar geldi bizimle. Uçsuz bucaksız azınlığın en sıkı jenerasyonu olduğumuzu düşünüyorum. İnsan sever, misafir sever, kollayan, muhabbet arayan güzel bir jenerasyon. Tek eksik aynı yerlerde yaşayamıyor oluşumuz..

Yorum Gönder

Cihan Mutlu

Cihan Mutlu
İstanbul'da yaşıyor. Mimar Sinan Üniversitesi Sanat Tarihi okudu.

Sercan Candemir

Sercan Candemir
Antalya'da yaşıyor. Elektrik-Elektronik Mühendisliği okudu. Kaybeden Tribi kurucu-solisti&şarkısözü yazarı

İlyas Cingöz

İlyas Cingöz
Eskişehir'de yaşıyor. Anadolu Üniversitesi Sinema-Televizyon okuyor.

beni beğeniyor musun?

Kaybeden Tribi fan page